donderdag, oktober 05, 2006

Ochtendblik

Coupe net-wakker
door het alarm
dat af blijft gaan
strak aangestaard
gaapt;

Graaft zich het zand uit
ogen, slaat
de lakens open
staat ernaast
gaat lopen;

Reservoir vol water

Gunt de spiegel
die wat stoffig ziet
een blik
waaruit hij
koffie schept;

Hijst zich rillend
langs de bril
en zit;
laat lopen

Koffie!

Druppelt na
staart naar
het koffiedik
het filter in
denkt:
dat ben ik

6 Mijmeringen:

Anonymous Anoniem zei...

ja, haha, en zo kwam ik ineens op je log en las ik dit gedicht..zo voel ik me 's ochtends - indien ik dat meemaak, de 'ochtend'- ook meestal. duurt het even voor ik erachter kom wie ik ben...
maar goed, leuke log heb je hier, zal nog wel vaker een kijkje nemen

11/07/2006 4:02 a.m.  
Blogger Vincent zei...

Graag!

Binnenkort ook weer nieuwe content :D

grtz, V.

11/07/2006 8:01 p.m.  
Blogger Unknown zei...

zo graag dat ik je mag linken op mijn log?
dan vergeet ik je url tenminste niet ;)

11/07/2006 10:05 p.m.  
Blogger Vincent zei...

Zeker zo graag :D
Laat vooral ook weten waar ik op mijn beurt die link kan bewonderen ;-)

grtz, V.

11/10/2006 8:20 p.m.  
Blogger Unknown zei...

nou, je staat erop, hoor
bij deze mijn url dan:
www.medea.web-log.nl
dank en groeten! :)

11/10/2006 9:24 p.m.  
Blogger Vincent zei...

had je net gevonden via Lettertempel, vermoedde dat je díe A. was. Dikke dank voor de link, link terug komt tijdens de eerstvolgende knutselbeurt hier...

grtz, V.

11/10/2006 9:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home