donderdag, juni 15, 2006

Nachtenlang

Kun je missen wat je nooit gehad hebt?
Kun je laten wat je nooit zou doen?
Kun je vergeten wat je nooit gedacht hebt?
Kun je wachten op wat van je afgaat?

Kun je van dromen
wakkerliggen?

5 Mijmeringen:

Blogger Maj zei...

Ja, dat kan.

7/03/2006 2:03 p.m.  
Blogger Vincent zei...

'welkom bij de retorische vraag' :D

7/03/2006 2:05 p.m.  
Blogger Maj zei...

I know...maar wilde toch even -retorisch of niet - laten weten da'k t er mee eens ben...

7/08/2006 10:15 p.m.  
Blogger Vincent zei...

"Missen wat je nooit gehad hebt
Laten wat je nooit zou doen
Vergeten wat je nooit gedacht hebt
Wachten op wat van je afgaat

Van dromen
wakkerliggen."

Ja, hep ook wel wat ;-)

7/12/2006 12:15 p.m.  
Blogger Vincent zei...

hehe,
mij ook maar dan speel ik het vaak ook nog klaar om aan het einde van zo'n lange serie dromen die anderen 'dag' noemen niet in slaap te kunnen komen. Bijvoorbeeld omdat ik verder droom over de dingen die ik had kunnen doen die dag als ik niet in plaats daarvan die dag aan dromen over wat ik zou kunnen doen besteed had.
Zulke knopen bevorderen de slaapzucht nooit zo...

V.

7/23/2006 9:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home