zondag, juli 23, 2006

simpel

Dingen zijn zo simpel soms. Veel dingen zijn niet al te ingewikkeld maar kunnen nochtans nog eenvoudiger. Een van die laatste dingen wordt een van de eerste.

Noten is per heden ook benaderbaar door in de adresbalk van uw verkenner de volgende tekst in te typen: 'wwwPUNTnotenPUNTtk'.
Waar ik 'PUNT' tik, tikt u (simpeler nog!) '.'.

Zonder hier een punt van te willen maken, als ik waar 'PUNT' staat, een '.' gezet had, wordt Noten overspoeld door lastige dingen die niet bestaan. Daar heb ik liever geen last van. Lastige dingen die wel bestaan zijn per slot van rekening al lastig genoeg.

Dingen zijn vaak nodeloos lastig. En ik heb ze, tussen u en mij gezegd en gezwegen, liever simpel.

Met dank aan W. te G. voor het id,
Met simpele groet,
V.

1 Mijmeringen:

Blogger Vincent zei...

o.a. daarvoor ja, en ere wie ere toe komt.

V bijna op V.

7/23/2006 9:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home