woensdag, januari 11, 2006

Aanhalingstekens

Ze vroeg alles goed
Ik zei niets

4 Mijmeringen:

Anonymous Anoniem zei...

ja ik kan moeilijk ontkennen dat er iets leuker is dan met zelfgeschreven schrijfsels in de openbaarheid, je geld te verdienen. Dat geniet toch mijn voorkeur boven van leeuwenbuizen en jansensillag.
dus, ok....

1/11/2006 3:00 p.m.  
Blogger Vincent zei...

wow! krijg ik er geld voor? :D

1/11/2006 3:02 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

waarom staan er geen foto's op je site .....
trouwens je zou er best geld voor kunnen krijgen.

ps ik doe nu ook aan werkontwijkend gedrag

1/11/2006 3:14 p.m.  
Blogger Vincent zei...

...maar niet door e.e.a. hier neer te zetten... Foto's? Ik probeer juist mEEr bezoekers te trekken ;)... Vooruit, 1tje dan (zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb), als het me lukt tenminste

x V

1/11/2006 3:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home